Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 25. kesäkuuta 2013

Dreaming about another world

Oli nii hieno sää eikä ollu yhtää tuulta et oli pakko mennä vähä kuluttaa spray-maaleja. 
 

 Travelling goat

Oisin halunnu tehä tolle isoimmalle planeetalle varjoa mut en tienny mist suunnast valo vois tulla nii jätin sen vaa tylsäks ympyräks. Se mikä mua ärsyttää on et unohin tehä tolle vuohelle toisen etujalan! No mut sanotaa nyt et se on siel jossai takana piilossa.

 "Look, it's smiling!"

Tää pääs edustaa blogia, vaikka ei mun mielestä oo mikää kummonen. Mun piti tehä tosta planeetasta kuu, mut unohin ja rupesin töhrii siihe muita värejä ja sit se meni ihan pilalle nii mun piti keksii siihe jotai ja tein sille kasvot. Aattelin eka tehä lentävän poron ja joulupukin mut se ei oo hirveen kesäistä. Se mikä onnistu on noi pojat, koska oon aina ollu surkee tehä ihmisten varjoja ja muotokuvia mut tää onnistu iha hyvin.

The Wolf

Tän tein lahjaks mun kaverille jol oli synttärit eilen onnee viel. Musta tää onnistu aika hyvin. Mietin et oisko pitäny jättää kokonaa kuuset pois mut se näytti aika tyhjältä. Sit aattelin tehä kuuset mustiks niinku toi susiki mut se näytti liian epävärikkäältä nii päädyin tähän lopputulokseen.

2 kommenttia: